Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

SALONÓW OPTYCZNYCH WRZOS

$1
Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin zawiera szczegółowe zasady dotyczące zakupów w sklepie internetowym soczewkowi.pl prowadzonym przez Salony Optyczne Wrzos Sławomir Wrzos ul. Królewska 13, 20-454 Lublin NIP 946-001-12-63.

Warunkiem złożenia zamówienia jest zaakceptowanie regulaminu oraz zarejestrowanie się w sklepie internetowym przez Klienta lub wypełnienie przez niego formularza zgłoszeniowego.

Sklep internetowy realizuje zamówienia z terenu całej Polski.

Sklep internetowy ma 5 dni roboczych na wysyłkę towaru. W przypadku braku towaru w sklepie w ciągu 5 dni roboczych sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia. Klient zostanie poinformowany o tej sytuacji droga telefoniczną lub mailową i dokona decyzji o wycofaniu zamówienia, bądź o zgodzie na dłuższy czas oczekiwania. W przypadku zaistnienia wpłaty środki zostaną zwrócone klientowi w momencie powzięcia przez niego decyzji o odstąpieniu od zamówienia.

Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.

Każdy klient dokonujący zamówienia wraz z towarem otrzyma paragon bądź fakturę jeśli zgłosi taką potrzebę.

$2
Składanie zamówień

 
Klient ma możliwość złożenia zamówienia przez wykorzystanie konta w sklepie internetowym lub wypełnienie formularza zamówienia.

Bez względu na sposób składania zamówienia klient zobowiązany jest podać listę produktów, swoje dane osobowe, formę płatności oraz określić miejsce odbioru, bądź sposób wysyłki.

Podczas składania zamówienia zamawiający wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych wraz z zamówieniem w bazie sklepu internetowego. Dane osobowe klienta w sklepie internetowym nie są wykorzystywane do celów marketingowych.

Klient po zatwierdzeniu zamówienia dostaje potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

Zamówione towary zostaną dostarczone zgodnie z danymi zawartymi w zamówieniu.

Pytania należy zgłaszać na adres sklep@wrzosoptyk.pl.

Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub e-mailowego kontaktu przed i w trakcie realizacji zamówienia.

Jeżeli przesyłka wróci do nadawcy (sklepu internetowego) z powodu nieodebrania przez Klienta lub z powodu błędnie podanych przez Klienta danych adresowych w zamówieniu, istnieje możliwość jej ponownej wysyłki, po dokonaniu wpłaty na konto sklepu internetowego równej wysokości kosztów wysyłki.

$3
Sposób i koszty dostawy

 
Sklep internetowy gwarantuje bezpłatną dostawę towaru na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej po przekroczeniu kwoty zakupu wynoszącej 199 zł. Jest to przesyłka polecona, ekonomiczna.

Klient ma możliwość przesyłki poleconej ekonomicznej przy zamówieniach opiewających na kwotę mniejszą niż 199 zł, wtedy koszt takiej wysyłki wynosi 10 zł listem ekonomicznym.

Klient ma możliwość wyboru wysyłki za pomocą kuriera GLS. Koszt takiej wysyłki to 15 zł.

Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówienia w wybranym uprzednio w zamówieniu salonie optycznym należącym do Salonów Optycznych Wrzos:

Lublin ul. Królewska 13

Lublin ul. Leonarda 3

Lublin ul. Kunickiego 141

Lublin ul. Matki Teresy z Kalkuty 4

Lublin ul. Jutrzenki 5

Lublin ul. Kozia 3

Tychy ul. Towarowa 2 (Tesco)

Rybnik ul. Żorska 2 (Tesco)

Jeśli klient decyduje się na wysyłkę zagraniczną sklep zastrzega możliwość zmiany kosztów dostawy, zgodnie z cennikiem dostawcy dotyczącym wysyłki do wskazanego przez Klienta kraju.

$4

Formy płatności i sposób zapłaty.

 
Każda wpłata na konto powinna zawierać w temacie imię i nazwisko, numer zamówienia, login za pomocą którego klient loguje się na konto celem zamówienia towaru.

Istnieje możliwość dokonania opłaty za zamówienie:
• za pośrednictwem banku dokonując przelewu bankowego na konto sklepu internetowego,
• za pośrednictwem serwisu PayPal: szybki przelew bankowy lub płatność kartą płatniczą.
• Osobiście: gotówką, kartą płatniczą, talonami Sodexo Pass
W przypadku zamówień płaconych szybkim przelewem bankowym lub kartą płatniczą (w serwisie PayPal), Klient zostaje przekierowany na stronę serwisu PayPal. Po prawidłowo wykonanej operacji, serwis PayPal poinformuje Klienta i sklep internetowy o dokonanej transakcji.

W celu zmiany formy płatności należy napisać wiadomość na adres sklep@wrzosoptyk.pl

$5
Termin i realizacja zamówień

 
Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą przekazane do realizacji w najbliższym dniu roboczym.

Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych.

Czas przygotowania przesyłki dla zamówienia zapłaconego przelewem bankowym na konto sklepu internetowego jest liczony od momentu wpływu pieniędzy na rachunek bankowy.

Sklep internetowy zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu przygotowania przesyłki w przypadku braku zamówionego przez klienta towaru o czym sklep poinformuje o tym Klienta telefonicznie lub drogą elektroniczną. Zamawiający może wówczas wyrazić zgodę na przedłużenie czasu realizacji lub zrezygnować z zamówienia.

$6
Gwarancje, reklamacje i zwroty

 
Sklep internetowy oferuje wyłącznie pełnowartościowe towary. W przypadku niezgodności zamawianych produktów z dostarczonymi w przesyłce lub w przypadku wadliwości towaru/stwierdzenia wady w dostarczonym towarze klient ma prawo do wymiany produktów.

Reklamowany towar należy odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na własny koszt, po uprzednim skontaktowaniu się z obsługą sklepu internetowego drogą elektroniczną przez adres: reklamacja@wrzosoptyk.pl, w ciągu 14 dni od zawarcia transakcji (momentu potwierdzenia jej realizacji przez obsługę sklepu internetowego).

Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest dostarczenie go w nienaruszonym stanie.

Klient otrzymuje przesyłkę z towarem wolnym od wad, bądź właściwym na koszt sklepu internetowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *